ومتولد شدم

       ومتولد شدم


                  

        به مورخ۳۱اردیبهشت 88

نظرات 6 + ارسال نظر
سی سی یو جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

مبارکه به به به.

من پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ

اوووووووه
اینقد صبر کردی روز تولدت وبلاگتو به دنیا بیاری؟
من صبرم کم بود
تا 20 آبان باید صبر میکردم
نشد!

چرا نشد؟

من جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

صبرم تموم شد
و تو یه روز معمولی خیلی بی ربط وبلاگم به دنیا اومد
۵-۶ ماه زودتر از موعد!

پس تو هم هفت ماه ای نه؟
لینک وبلاگتم برام بفرست

من شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

اینم از لینک وبلاگم!

شماهم لینک

من یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

دوبار لینکم که!

اهان !!!!!!!!!!!!!!!
درستش کردم
تشکر

iutab چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ق.ظ http://iutab.com

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
سیستم تبادل پیوند یوتاب در زمینه تبادل پیوند هوشمند با وبلاگها و وبسایتها مبتنی بر پایه تبادل پیوند دوطرفه و ویژه راه اندازی گردید
از شما دوست عزیز هم دعوت بعمل می اید تا با ما تبادل لینک نمایید
برای اینکار شما نیاز به تایید و مکاتبه و دردسرهای معمول را ندارید
به وبسایت ما آمده و روی تبادل لینک کلیک نمایید و لینک خود را در عرض کمتر از چند ثانیه ثبت و مشاهده کنید
البته از قبل می بایست ما را لینک کرده باشید
لطفا توجه کنید که در پایان لینکی که به ما میدهید اسلش / درج نگردد
این سیستم را با لینک باکس اشتباه نگیرید! این سیستم با مطالعات ویژه و با استفاده از پیوندبازخود از خوردی نامتقارن کار می کند به گونه ای که بهترین بازده را در موتورهای جستجو و بخصوص گوگل خواهد داشت
اولویت قرارگیری لینکها بر حسب زمان ثبت است پس هرکس زودتر لینک خود را ثبت نماید جایگاه بالاتری را در اختیار میگیرد این مورد را حتی مدیریت سیستم هم نمیتواند تغییر بدهد! که در نوع خود بینظیر است
منتظر شما هستیم
موفق و پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد