حرکت

 با سلام  

عذر می خواهم ازتمام دوستان عزیزی که به من سر زدند در ده روزقبل دیروز  

به وعده دیدن عکسهای سفر که خودم هم سفر بودم ونشد که بد قولی نکم .

 وممنون از محبت حضور و منتی که بر من نهادید  

 

 

          نقطه ثقل به مکعب که دوار شویم به ان  

          سجود شد به معبود که بود از نبود ما

نظرات 3 + ارسال نظر
من چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ق.ظ

حاجی حاجی مکه

کیوان چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.freesun.blogfa.com

قشنگه...
عکس از زمین گرفتی؟اره؟

آره

دوست چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام.جملات یاداشتت خیلی
ترکیب مناسبی نداره.آدم چند دفعه باید بخونه تا بفهمه.جمله بندی خوب نیست.

ممنون دوست من که سر زدی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد